Dobrze widoczne słupy reklamowe

Duże sieci handlowe używają wielu różnych metod reklamy, od banerów i plakatów, po gazety reklamowe. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych sposobów na zareklamowanie sieci i zachęcenie klientów do odwiedzenia sklepu jest ustawienie pylonu reklamowego, jakie często są widywane w pobliżu sklepów większych i mniejszych.

Wysoki pylon reklamowy

pylony reklamowePylony to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Są zwykle wysokie na nawet kilkanaście metrów, z dobrze widocznym logo właściciela, odznaczającym się nawet z dużej odległości. Konstrukcyjnie, pylony nie są niczym więcej niż wzmocnionym, stalowym słupem z banerem reklamowym lub logo firmy na szczycie. Najpopularniejsze i najczęściej spotykane pylony reklamowe posiadają cztery banery, ustawione tak, by były dobrze widoczne z daleka, zwykle w dobrze odznaczających się kolorach, by zapewnić im jak największą widoczność. Są one czasem, choć nie zawsze, oświetlone, by być widocznymi także w nocy. Zwykle są one usytuowane w pobliżu sklepu który promują, pełniąc dodatkowo funkcję ułatwienia w jego odnalezieniu. Drugi rodzaj pylonów, mimo niemal identycznej konstrukcji, najczęściej zamiast loga posiada duży billboard z reklamami sklepu, lub produktami z aktualnej oferty właściciela. Zwykle jest dobrze oświetlony i usytuowany w zwracającym uwagę miejscu. Pylony takie są często stosowanym sposobem reklamowania sklepów, gdyż nie wymagają dużego wkładu finansowego.

Często są częścią inwentarza przy zakupie obiektu przez nowego właściciela, a ich dostosowanie nie sprawia zbyt dużego problemu. Ich jedynym minusem są pokaźne gabaryty, i niemożliwość ich przeniesienia w inne miejsce po montażu. Zwykle nie jest to wymagane, gdyż pylony montowane są na stałe, a ich relokacja nie jest brana pod uwagę.